Onsdag !

Idag har jag sovit ikapp lite efter gårdagens löprunda på kvällen, kan sksriva det att
det känns i benen och i övriga kroppsdelar, haha. I vilket fall som helst har jag varit lite "deppig"
idag och kollat på OTH medan jag spelade FM12.
 
Efter det tränade jag styrka och det känns skönt efteråt nu trots  att kroppen är
ganska så slut egentligen. Jag hoppas det blir bättre tider nu framöver, så man inte blir lurad
som jag har blivit tidigare. Alla motgångar som sker då måste något gott ske också !
 
Nu ikväll ska jag se 08 fotboll på svenskafans, spela lite, ta någon promenad kanske, får se
kanske deppar lite till då det känns ganska avslaget allting.
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0