Måndag !

Jocke kom hit vid 12 hugget. Vi har spelat, druckit kaffe, kollat på OS och snackat.
Det har varit trevligt allt, synd är det om honom som ska se Peking mot Göteborg i
regnet som är här nu. Hoppas han får en bra match att kolla på i alla fall.
 
Strax ska jag äta lite innan jag tränar styrka. Det ska bli skönt att träna lite efter
en slapp eftermiddag och jag känner att jag behöver röra på mig lite.
 
Ikväll ska jag spela lite Skyrim, FIFA, FM & lyssna på Q-dance radio som är den
bästa radiostationen i mitt tycke. Älskar musiken dem spelar dvs Hardstyle, Hardcore,
Harddance, Trance & House.
 
Jag hoppas ni får en bra kväll och att er första dag denna vecka har varit bra !
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0