Måndag !

Idag har man gjort en del i alla fall. Träffade Chris och Arvid som kom hit på lite kaffe, glass
och snack. Spelade Skyrim lite då jag fick hjälp av Arvid, för att få en grym sköld till mitt vapen.
 
Efter det gick jag med när dme skulle hem en till Kungsgatan och Chris skulle till äggbyn igen.
Jag stanna till hos Arvid, för att se hans sjuka gubbe som är riktigt bra, hehe. Sedan gick jag
hem och på vägen hem bestämde jag med kusinen att vi ska ses troligtvis på lördag efter min
härliga fredag som kommer bli en klockren dag, hihi.
 
I alla fall vi kanske är 4 st som ska se Batman filmen på onsdag, får se om det blir 2 eller 4
beror på om en viss person svarar Arvid på sms:et han skickade. Sedan på torsdag blir det
Dead By April på RIX Fm festivalen som är här i Norrköping.
 
De kommande dagarna är välplanerade och kommer att vara riktigt bra tror jag. Såklart
ingår träning, städning, spelande och ärenden dem närmsta dagarna. Samt ska jag klippa mig
imorgon också, så den här veckan är inte händelse fattig direkt, haha.
 
Nu ska jag träna innan jag äter och kollar på en gammal film,
en riktig klassiker.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0