Måndag !

Idag har man sovit ut lite åtminstone för att få igen lite sömn som kan behövas
för att orka den här dagen och för attkunna gå upp som jag ska imorgon också.
 
Idag ska jag bara ta det lugnt har jag tänkt mig. Det var Längesen jag bara var hemma
och kopplade av med olika spel och filmer. Just nu spelar jag med Inter i Serie A på FM12
eftersom jag tog bort Real Madrid karriären, så tänkte jag göra Inter till ett grymt lag med
Italienska spelare.
 
Det börjar gå bra nu med laget, men kommer fullborda laget nästa säsong då jag
köper ännu fler Italienska spelare till klubben och säljer av utländska. Det vore coolt att ha högt 7
utländska spelare av 25 spelare i truppen och resten är Italienare, hehe.
 
Ikväll ska jag träna styrka och kanske ta en löprunda, men det sistnämnda får vi se eftersom
jag kommer cykla en hel del imorgon och träna fotboll. Annars ska jag se på fotboll och Eurotalk
dagen och kvällen. Det ska bli skönt att ha egen tid denna dag !
 
Ni får hålla utkik, kommer med all säkerhet upp musik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0