Lördag !

Jag kom hem för 1 timma och 15 min sedan ungefär. Jag åkte från Mjölby vid 17:52 
och drog direkt till Arvid. Jag satt med laptopen och han vid sitt Skyrim som han har
kommit en bra bit på faktiskt. Han visade mig några saker som är bra att veta som jag
inte visste och därför ska jag börja spela igen.
 
Annars sitter jag här med cola och musik bara för att njuta en lördag som denna.
Just ja, tidigare idag ellern ärmare bestämt imorse, så blev jag lurad av min lilla dotter. Hon
hade fått mat och efteråt verkade hon lite trött trodde vi, så jag lägger henne i barnvagnen
 där jag försöker få henne att somna. Tyvärr, finurlig som hon är ligger hon under sitt
favorit gosdjur och fnittrar. Jag drar upp gosdjuret, då börjar hon lé, fnittra och sparka
med benen och var pigg, haha.
 
Sedan efter 15 min kunde hon somna. Det känns bra att min dotter som är ett
halvår luras redan. Jag tror att hennes stjärntecken stämmer tillfullo, det stod
att hon skulle vara rolig och ha lustiga saker för sig.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0