Lördag !

Jag vaknade upp runt kl 12:30 efter en spelkväll då vi lade oss vid 5 på natten.
Sedan spelade jag och Chris MW3 här hos mig innan han skulle till en polare och jag
vidare till Mjölby för att umgås med mina sötnosar, hihi.
 
När jag kom fram till Mjölby, så myste jag med min lilla dotter medan Erica lagade mat.
Sedan kollade vi på tv ett tag, så somna Erica som vanligt när vi kollar på något och
då gick jag in och lade mig vid tiden 22:15, haha.
 
Det är min första lördag på flera år som jag lägger mig vid den tidpunkten, så det kändes
kosntigt att vakna upp vid 7 ganska pigg ändå trots alla väckningar under natten då man
hörde folket utifrån riktigt tydligt.
 
Det var en bra dag allt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0