Fredag !

Jag steg upp vid halv 12 hugget ungefär, tankade ned filmer och chilla i sängen
tills klockand blev 13:05 ungefär. Då packade jag väskan, käka frulle, dunkade musik och
tränade styrka innan jag började förbereda mig för trippen till töserna.
 
Jag åkte vid 17:15 mot Mjölby och när jag var framme, så började vi laga mat till och
samtidigt som vi försökte mata en omöjlig liten fis, hehe. Vi lagade Kyckling med Sweetchilisås
i ugnen med ris och sås. Det blev mumsigt !
 
Efter det lade jag lillan till kojs, för att jag och Erica skulle se på en film. Vi såg
på War Horse som var ganska bra ändå, haha. Trodde något helt annat innan jag såg den.
 
Hoppas ni hade en skön fredag också !
 
Håll utkik !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0