Fredag !

Idag steg jag upp vid 12 hugget ungefär, men tjejen ringde vid 10 redan så pratade vi lite. 
Dock somnade jag om såklart efter det, hehe och jag har ätit frukost, spelat CS och
lyssnat på Decibel 2011 innan jag ska fixa skjortan inför kvällen.
 
När jag är klar med skjortan, så ska jag träna styrka hade jag tänkt för att känna att
man har tränat något den här veckan eftersom jag har tapapt suget kring bollen lite,
men jag tror att helgen kommer göra så att jag tar mitt arsle till nästa veckas träningar faktiskt.
 
I övrigt kommer jag att uppdatera mer imorgon när jag är hos kusinen, då jag
sitter med min laptop hos honom medan vi spelar och chillar. Tror det blir några öl också,
dock vet man aldrig med honom eftersom han kan ha handlat en hel del ibland.
 
I vilket fall som helst hoppas jag att ni får en härlig fredag och håll utkik!
 
Vem vet, jag kanske hinner lägga upp något innan jag åker vid 17:15 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0