FIFA12 [Huddersfield Town]

Jag har spelat en säsong med Huddersfield Town som spelar i Englands tredje liga.
Alltså den under Championship. Jag vann ligan och FA-cupen under min första säsong.
Därför spelar jag i Championship nu och får spela Europe League, hehe.
 
Förhoppningsvis vinner jag allting den här säsongen åtminstone som jag medverkar i.
Jag hoppas att jag vinner Ligcupen, FA-cupen, Europe League & Championship för då går
jag upp till Premier League och får spela Champions League i och med Europe League titeln i så fall.
 
Startelvan & formation:4-2-2-2
 
Målvakt: Smithies (80) (kapten)
 
Backar: Naughton (74), Evans (75), De Laet (75) & Taiwo (81)

Central mittfältare: Kaboré (77) & Alan Patrick (78)

Yttrar: Oxlade-Chamberlain (79) & Krasic (85)

Anfallare: Moussa Sow (86) & Gyan (84)
 
Siffrorna som står är hur bra spelarna är på FIFA helt enkelt. Dem flestasom ser
"sämre" ut är yngre än dem som har dem högre poängen, så luras inte för mycket.
Dock vet jag själv att jag måste köpa bättre backar till nästa säsong, men jag hade bara råd
med dem där och jag är rätt nöjd med det ändå med tanke på att jag
hade backar som hade 62-67 innan, hehe.
 
Jag ska antagligen göra en önskelista till nästa säsong, för att köpa in nya
unga backar och spelare eftersom jag förmodligen tar steget till Premier League.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0