Torsdag

Igår hade jag och flickan 8 månadersdag. Tiden går snabbt men skönt när
det känns rätt och att allt flyter på samt få svårigheter, låt det förbli så !

Nu i några dagar har man kommit igång med löpningen och styrkan igen.
Det känns underbart när man känner av hur otränad man egentligen är tack
vare sjukdom, ork, och annat som har varit ivägen för träningen tidigare.

Ja, idag har man ju löpt en bit och man får säga att det känns att
man lever, hehe. För övrigt har jag haft flickvännen här från igår och
efter löpningen har man spelat FIFA 12, pratat i luren och lyssnat på
Qlimax 2010 som stömmar i lurarna på mig nu allt, så jävla bra alltså, yeah!

Jag har inte uppdaterat lika mycket nu som tidigare, men är man otränad
så måste man återhämta sig, osv efter träning. Aja, ska försöka uppdatera
mer och lägga upp mer musik samt annat dylikt.

Håll utkik och sköt om er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0