Tisdag

Den här dagen skulle ha varit bra rakt igenom, men som vanligt när det
sker något riktigt bra. Ja, då ska det ske något riktigt jävligt och det har
det nu gjort även denna härliga dag för svensk del.

Sverige slog världstvåan Holland med 3-2 och på förhand var vi uträknade
av många. Inte konstigt med tanke på Hollands segersvit på 17 raka matcher
i kvalet och Zlatan borta dessutom, men ett starkt motiverat Sverige slog
ett Holland av klass än en gång slår motivation klass. Det är vi tacksamma för
och detta är charmen med fotbollen mina damer och herrar. Alla kan slå alla !

Jag kommer hem efter detta och är skitglad över segern som jag inte trodde
överhuvudtaget på faktiskt om jag ska vara ärlig. I vilket fall som helst, så
såg jag att M12 är inställt (Majestiq12). Det är en Hardstyle/Hardcore event som
är här i Norrköping en gång om året eller dem trodde det eftersom dem startade
detta förra året och nu är det inställt i år.


Det är riktigt irriterade när man betalar för att se flera DJ:s som är sina favoriter
och som är ruskigt bra. Ja, man har taggat för detta i 1-3 månader och nu 3 veckor
innan då blir det inställt och dem kan ej skriva anledningen direkt. Ne, då ska de vänta
flera dagar på att berätta anledningen, osv. Det är ungefär som att de vill komma på
något vettigt för att det inte ska låta ynkligt, patetiskt eller något sådant.


I vilket fall är det riktigt synd, för jag ville gärna ha detta event som en "mini"
upplevelse innan man åker ner till något större event i Holland.

Nästa inlägg blir förhoppningsvis gladare, men men lägger upp en låt
på köpet, hehe. Håll utkik på det som ska komma skall
...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0