Spurs - Arsenal

Första halvlek:

Spurs leder med 1-0 genom Van der Vaart. Målet kom genom slarv i Arsenalförsvaret
som vanligt känns det som och förstår inte vart dem har viljan i matchen. Dem visar inte
prov på att dem vill villa matchen, för i ett derby ska man banne mig tacklas och köra hårt.
Ge mig en Vieria typ tillbaka, en Henry, en Bergkamp och en Adams. Då hade det sätt bättre
ut i Arsenal för just nu känns det tunt, helvete ! Aja, Spurs är bra på sina kontringar med Bale
som är snabb som ett skott och en Defoe på språng i anfallet. Får se hur andra halvlek ser ut !

Andra halvlek:

Arsenal började halvleken riktigt bra faktiskt om man ser efter hur första halvlek såg ut.
Det resulterade att Ramsey gjorde ett snyggt mål i övrigt sög han, tyvärr. Aja, efter målet så
tog Spurs över mer och mer dessvärre gjorde Walker 2-1 på ett skott från långt håll
som Szchezny borde ha tagit med tanke på att han såg bollen synligt från att Walker sköt.
Tavla med andra ord !

Sammanfattningsvis:


Jag är besviken på Arsenal eftersom det är ett derby och de vågar inte smälla på
eller ta tag i sitt psel. Dem passar fel sjukt ofta, försvarsmissar och en målvaktstavla innebär
att vi förlorar. Det ser banne mig mörkt ut faktiskt. Spurs däremot är på uppgång till att
etablera sig i toppen och dem har bredden i truppen för att kunna det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0