Söndag

Idag har man degat sönder hela dagen efter gårdagens partajande med
korvar och brö'N. Det var riktigt jävla nice faktiskt och skönt att träffa dem
igen efter en långt tid utan dem, hihi =)

Jag och tjejen såg på Ice Age 3 medans vi delade på en "Viking" (Inbakad kebabpizza).
Det var riktigt gott och filmen är ju rolig dessutom, så det var mycket trevligt. Efter
filmen slängde vi alla flaskor som blev kvar från igår, samt gick ut på en promenad
och det var välbehövligt kan jag skriva, helvete vad uppfriskande det var !

Nu efter att hon har åkt, så har man pratat med Tobbe i telefonen, spelat FM med
brorsan och spelar nu på min egna FM karriär då jag är Napoli. Jag har börjat få
in en hel del grymma lirare och fler blir det när man får sålt på 3 st till Inter för ca:
300 mille, hihi.

Jag kommer inte att kunna spela PS3 på ett tag, så det lär bli fler matcher
jag skriver om, litem er FM samt att jag kommer lägga upp mer musik, klipp, osv.

Håll utkik bara !




Kommentarer
Postat av: Erica

Pizzasöndagar är bra söndagar, speciellt med diiiig :)<3

2011-10-10 @ 00:55:12
URL: http://poerica.blogg.se/
Postat av: David

Alla dagar med dig är bra dagar <3

2011-10-10 @ 02:24:44
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0