Måndag !

Ja, som ni har sett har min flickvän gästbloggat och jag hoppas
att hon skrev intressant eller att ni tyckte att hon skrev bra.

I alla fall, så har jag sovit ruset av mig idag tydligen. Jag hade ställt klockan
på kl 11 som jag hade tänkt var en passande tid, men ungarna ovanför väcker ju
mig som bekant varje jävla dag och därför hade jag stängt av alarmet för att sedan
somna om till 3, wuups. Jag vakna upp med 8 missade sms det var ju, så att
jag skulle ju ha ringt Tobbe vid halv 12, haha.

Ikväll har man sett på Eurotalk som går på http://Svenskafans.com varje
måndag kl 11 allt som oftast, men ibland flyttar dem fram det. Annars har
jag tränat styrka, fan vad jag har tappat muskler helt sjukt banne mig, hehe.

Jag ska slagga om en stund för att jag ska upp tidigt imorgon för att jag
hade tänkt jogga en runda runt 12 tiden faktiskt. Sedan efter det kanske mitt
FIFA12 har kommit det återstår att se, håller tummarna !

Håll utkik imorgon för då ska jag lägga upp lite musik och annat gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0