Lördag

Denna dag har man inte gjort, så mycket eftersom magen har varit på strejk
och kusinen kunde inte ses ikväll tydligen. Då har man sätt på Inter - Napoli som
Napoli vann med 3-0, dock började allt med den felaktiga straffen och utvisningen.

Sedan spelade Napoli bra i övrigt och Inter spelade som om de inte ville vara på
planen faktiskt och det var inte direkt tillfredställande att se i och med att man håller
Inter. Alla lag har motgångar, så det är bara att köra på och förbli stark !

Ja, jag har beställt FIFA12, så nästa gång jag skriver om något karriärläge är
det om FIFA12. Jag kommer att göra en utvärdering sen på vad som är
bra och dåligt med spelet bland annat.

Imorgon ska jag skriva om matcher eftersom det spelas en hel del bra matcher.
Spurs - Arsenal, Atletico Madrid - Sevilla, Juventus -Milan
& PSG - Lyon. Jag ska se de 3 första i vilket fall, så hål lutkik :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0