FM12

Jag sitter förnärvarande ganska sent eller tidigt ta det som ni vill och försöker
ta mig itu med spelarmenyn, osv. Jag förstår mer och mer, samt att man har
påbörjat 2 karriärlägen.

Ett med Málaga faktiskt, som jag har har fixat till ett ungt
och coolt lag som har en stor potential att bli världigt framgångsrika i framtiden.
Jag kommer tat ge er en större syn på det laget när jag har kommit en bit in
i karriären, helt enkelt. Det andra karriärläget är med min broder, då kör vi i
den Ryska ligan. Jag är Anzhi Makhachkala och han är Rubin Kazan.


Jag fick värva in en hel del spelare må jag skriva, herregud alltså. Han hade ju
lite bättre grundstomme i sittl ag än vad jag hade minst sagt, hehe. I vilket fall
som helst, lär vi bli ett topplag båda 2 och annat vore jävligt illa helt enkelt.

Det blir mer skrivande vartefter, men annars lär jag skriva
imorgon om lite allt möjligt då man ska på lan hos en polare,
samt att musik läggs upp. HÅLL UTKIK ERA SVIN !!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Erica

"Sitt inte uppe hela natten!" "Ne då", hahahaha lilla sötbullen då ;)

2011-10-29 @ 15:02:50
URL: http://poerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0