FM [Napoli]

Ja, då har man lirat en säsong nu och det känns väldigt bra med tanke
på att laget vann trippelN. Ligan, cupen & EL faktiskt.

Jag vann ju alla dessa titlar obesegrad och har inte torskat på 60 matcher, alltså
sedan jag började spelare med Napoli. Lavezzi slog målrekord i EL med 16 baljor,
han gjorde 36 mål på 33 ligamatcher. Han blev Europas bästa målskytt och hans värde
har stigit med 105 miljoner kr på 1 år.

Av 38 matcher, så vann jag 33 matcher och spelade 3 st oavgjorda matcher.
Jag fick en målskillnad på 93-19 och poängen blev 108. Jag har nog inte haft
ett bättre lag  första året som med detta lag och spelarna man har fått in är ju
inte lite grymma.

Jag kommer att få några ungdomar kommande år som är 93-95 or som jag har
gjort klart med endast för framtiden. Jag ska antagligen ta över ett "sämre" lag på
en annan karriär också, så man får en annan utmaning, hehe !

Håll utkik kommer upp musik bland annat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0