FM [Furth]

Ja, då har man tagit över Tyska division 2 laget SpVgg Greuther Furth som
inte många känner till kan jag tänka mig, hehe.

I alla fall jag valde dem eftersom att de har många unga spelare samt att
det är en fattigklubb i övrigt, så utmaningen lockade för mig och det skulle vara
lite kul att göra ett "mindre" bra lag till ett storlag i sitt land.

Jag delar 1:a platsen än så länge har mött Augsburg och Bochum. Jag vann
båda matcherna med udda målet och jag hoppas min mittbacks general
Ömer Toprak kommer tillbaka snart från sin skada. Han är för övrigt min enda
värvning till denna säsongen !

Om jag går upp, då blir det att inhandla 5-8 spelare som är unga tyskar helst
för att förstärka elvan och bänken. Sedan för att ha en stark reservbänk tillgodo.

SCHWEEEINE !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0