Fifa12 (Palermo)

Jag vann dubbeln direkt under första året med Palermo.

Jag fick behålla min stomme i laget med de främsta spelarna och det var
tack vare att man köpte in Baumann som målvakt, Khedira, Gyan, Ziegler,
Ansaldi, Kuzmanovic mfl.

Det gjorde att Ilicic och Abel stannade som tur var för dem är de främsta spelarna
i mitt tycke som Palermo har även om de har andra coola spelare med. I vilket
famm som helt, så fick jag 106 poäng och jag gick obesegread dessutom. Jag
kom 11 poäng före 2:an Juventus.


Jag gjorde flest mål i ligan och släppte in minst. Samt att Gyan gjorde
flest mål i ligan och att Ilicic gjorde flest assist i ligan. Jag är nöjd med året och
att vinna så där överlägset är extra kul.


Nu får man se vad man får för lag till året då man kör i CL, men innan dess
ska jag köra med andra karriärer. Ni får hålla utkik för jag lär skriva om Villareal
härnäst och efter det om Fulham !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0