FIFA [CSKA Moskva]

Jag vann ligan med 17 poängs marginal före Zenit och förlorade endast
en match och hade en lika med, resten vinster. Jag fick en målskillnad på 73-12
och laget är man riktigt nöjd med faktiskt inför CL, ligan och cupen.

Jag har köpt in: Schurrle, Gago, De Jong, Lacina Traoré, Reus, Kuzmanovic,
Tasci, M'biwa, Aogo, Khedira, Beck & Musacchio.

Dock är det här alla köp jag har gjort på 1 år, så tro inte att jag köpte alla
direkt eller något annat, hehe. I alla fall är mest nöjd med Reus och Schurrle.
Tyvärr är Schurrle borta i 3-4 månader nu, men Reus har kommit in och varit
makalöst bra för mitt lag
.

För övrigt kommer jag att skaffa FM12 snart, så då blir det mer
uppdateringar om det och inte om FM11 längre. Tyvärr, men ska försöka
spela lite med Furth och skriva hur det gick i CL, osv. Innan jag skriver om
hur det går på FM12.

Aja, håll utkik kommer mer om FIFA, samt musik, roliga klipp, osv, !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0