Torsdag !

Idag har man varit med Tobbe och kört FIFA med valencia tills
karriärläget ballade ur, eller aa då bytte vi till Mainz, så vi spelade halva dagen
i onödan känns det som. Dock var det en rolig "onödig" dag det här, haha.

Sedan kom kusinen och fixade kontrollen och nu är den som vanligt igen. Vi
käkade donken mat, kollade fotbollsklipp på youtube och lyssnade på musik.

Nu lyssnar jag på Bangbros som är 2 st från Tyskland. Hehe, riktigt sköna.
Annars spelar jag FIFA12 och FM12. Mitt lag med Inter råkade jag spara över, så
kommer skriva om Madrid som jag är på karriärläget "favoritlag" ganska snart.

Jag ska lägga upp lite klipp om en stund och sådär. Håll utkik !


Kommentarer
Postat av: Tobbe

haha störd bild x) :)

2011-11-04 @ 11:40:42
Postat av: David

Haha, aa klockren :D

2011-11-04 @ 18:52:25
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0