Torsdag !

Ja, den här veckan har varit allt annat än okej, i alla fall. Det här är
inte min period på året och så är det varje år alltid något skit som ska förstöra.

Jag vet inte vad hösten har emot mig, men det är väl för att jag fyller år under hösten
och det tillbringar en rejäl otur eller något. Konstigt, men man börjar undra för det är alltid
skit under hösten/vintern varje år och det kan inte vara en tillfällighet.

Aja, till något roligare kanske. Jag ska börja provträna med olika lag förhoppningsvis
och det är div 5 lag, pallar inte lira 1 år till i div 6 som är en usel division med
dåliga träningar, dåliga förutsättningar, dåliga spelare överlag, spelare som inte går
inför det. Det hör i och för sig till, det är trots allt Div 6, men ändå...

Får hoppas träningarna går bra och att man fastnar för en klubb vartefter.
Förövrigt, ska man börja jobba lite om ett litet tag bara för att ha något
att göra under vintern utöver fotbollen och såklart få lite pengar, så att man kan
spendera lite på sig jsälv helt enkelt.

Mot bättre tider !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0