Tisdag

Idag hade jag ingen rolig morgon eller natt vill skrivas, herregud så dåligt
man kan sova ibland utan vetskap om varför? Eller hur det kan vara så?

I vilket fall som helst skulle jag ha ordnat ett ärende som blev uppskjutet nu till
torsdag istället, tyvärr. Dock duktig som jag är har jag fixat till ett annat ärende
som var att börja träna med Skarphagen och det sker nästa måndag. För övrigt
har jag städat mitt rum och löpt en runda i dimman.


Snart kommer Smurre, vi ska se på Napoli - Man City. En match som kan sluta
hur som helst i och med att City har ett bättre lag på pappret, men Napoli är
ruskigt hemma stabila. Deras trio är gudomlig med: Lavezzi, Cavani och Hamsik

Jag unnar gärna båda en vinst, giller båda lagen trots Citys storsatsningar. Alla
"hatar" City istället för att tycka att det är roligt med ett "nytt" lag som etablerar
i toppen, både i England och i Europa. Sedan ska man inte glömma bort att Napoli
har gjort en hel del satsingar också med spelarköp för att komma till den här nivån.


Jag hoppas på en bra match och att Balotelli kan stäka dit ett mål !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0