Söndag !

Jag skulle ha skrivit om matcher, men har ej orkat, eller räätare sagt. Jag
har inte hunnit med det med andra ord. Dock kan jag skriva i nästa inlägg om
matchen jag såg nyss, helt enkelt.

För övrigt har jag och flickvännen sätt: Dortmund - Schalke, Arsenal - Fulham &
Madrid derbyt igår. Dortmund vann med 2-0, Arsenal kryssade & Real Madrid
vann med 4-1.


Flickvännen har varit här sedan i fredags och vi såg på " The Smurfs 2011". Den
filmen var klockren faktiskt, trodde den skulle vara fjantig och att handlingen skulle
vara utesluten. Ibland är det skönt att man kan ha fel, för den hade handling och
den var bra på samma gång, grymt !


Nu sitter man och dunkar "Scooter live in Hamburg 2011". Blickar tillbaka på
konserten man var på, hihi. Annars är kaffet riktigt gott och
flickvännen ska dra sig hemåt. Ikväll blir det hantlar och så ska jag chilla !

Håll utkik !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0