Måndag

Ja, en måndag som jag sov ut på dels på grund av helgen och för att
jag behövde det överlag, efter det kom Tobbe hit. Vi spelade FIFA, kolla på
klipp, lyssna på musik, pratade och käkade.

Det var kul faktiskt, vi träffas inte lika ofta längre som vi har gjort och det
har bara blivit så av någon anledning. Aja, förövrigt har man chillat och spelat
på sina egna karriärer. Jag hade tänkt träna, men har inte varit på humör för det
av olika anledningar, vet bara att vissa saker gör en skrämmande ibland.

I vilket fall som helst fick jag papper idag på att mitt namnintyg blev godkänt.
Numera heter jag David Mikael Ohlsson, så måste fixa legget när som helst.

Det var allt för mig, men skriver om karriärlägen och lägger upp roligare
inlägg underveckans gång. Alla har vi våra dalar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0