Lördag

Ja, vad ska man skriva egentligen. Jag känner bara tomhet och en stor rädsla.
Det är något som besvärar mig och kommer att göra det under en lång tid, tyvärr.

Vissa saker sker av en anledning och vissa händelser som sker i sitt liv blir man
riktigt fundersam över. Jag önskar jag kunde vara mer trygg och säker i det som
sker vartefter, skulle vilja ha allt planerat sedan tidigare. Nae, nu ska allt gå
pang pang för fort helt enkelt och det gör mig ganska irriterad, samt att man känner
sig tvingad till något man absolut inte vill och det blir mer salt i såret.

Aja, nu til lnågot roligare. Jag ska provträna med Loddby och förmodligen Skarphagen.
Dem båda lagen spelar i div 5, så får hoppas någon av dem satsar lite. Jag hoppas
och tror att detta kan få mig på andra tankar och göra mig mer glad.

Nu blir det Hardbass 2009 och Qlimax 2008 med lite chips och läsk !

Håll utkik och ha det bra !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0