Julklapp?

Ja, vad ska man ha i julklapp egentligen det närmar sig snart, eller ha och ha.
Jag vill ha klart för mig vad jag önskar helt enkelt, hm.

1: Zlatans bok: Den skulle jag vilja ha för den verkar intressant och
han är ju uppväxt i Rosengård bland annat samt att han har en fin karriär
bakom sig faktiskt eller aa den är fin fortfarande och lär bli finare.


2: Mysig stickad tröja från JC: Jag såg den i Mjölby av alla ställen
då jag och tjejen var nere i deras stad och skulle checka parfymer, osv. Tröjan
såg riktigt ksön ut och den hade varit perfekt till vintern faktiskt.

3: Pengar: Ja, pengar behövs alltid helt enkelt och då kan man välja vad
man vill köpa och se vad man behöver, ganska simpelt helt enkelt.

4: Playstation 3 kontroll: Jag vill gärna ha en ny, för nu lånar jag bara
en tills snubben behöver den i och för sig vet man aldrig om han hör av sig om
kontrollen eller ej, hehe.

5: Jag hoppas: Pengarna får man ju av släkten med all säkerhet, dock skulle
Zlatans bok vara riktigt intressant faktiskt och tröjan skulle jag verkligen behöva.
Dem 2 hoppas jag främst på faktiskt, dels för fotbollsintresset och en tjock mysig
tröja på vintern hade varit perfekt.

Det var mina önskingar i alla fall och håller tummarna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0