FIFA12 (West Ham)

Ja, nu är man West Ham i England. Jag vet att jag skrev att jag skulle
vara Blackburn, men fick inte ihop reservbänken som jag ville och därför valde jag
West Ham. Dels för att ta upp dem igen till Barclays Premier League och för att
de har en hel del roliga lirare i West Ham.


Jag vann dubbeln. Det vill säga ligan och F:A cupen. Jag vann ligan jäkligt överlägset
före Birmingham City som fick 94 och jag fick 121 poäng. På 46 matcher, så vann jag
38 gånger, kryssa 7 och förlorade bara 1 gång. Jag fick en målskillnad
som är 96-27=+69. Jag gjorde flest och släppte in minst med andra ord.


Taylor blev min skyttekung på 20 mål, kom 3:a i skytteligan. Assistkungen blev
Bentley på 10 assist och strax bakom kom Morávek som är min bänkspelare också.
Robert Green min målvakt höll flest nollor, hela 22 st.

Formation: 4-2-3-1

Målvakt:
Robert Green (78)

Backar:
Beck (78), Friendrich (78), Tomkins (75), Ziegler (82)

Defensiva mittfältare: Noble (80) (kapten), Diaby (78)

yttrar: Barrera (77), Bentley (78)

Offensiv mittfältare: Nolan (77)

Anfallare:
Gyan (84)

Bänk:
Yobo (74), Greco (75), Camacho (75), Taylor (74), Morávek (75),
O'Neil (73) & Sigbórsson (79)

Ja, man får hoppas att man klarar PL mycket bra med andra ord.
Vill gärna komma ut till Europa ganska snabbt för att få in mer pengar och kunna buda
på bra spelare. Det skulel gynna mig ganska bra, men härnäst blir det säkerligen
skrivande om Lazio skulle jag tro som jag är i Italien.


Håll utkik efter mer musik och annat skrivande !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0