FIFA12 (Real Madrid)

Jag vann dubbeln med Madrid, slog lokalrivalen Atletico Madrid i cupen i finalen
och vann ligan med 8 poäng före Barcelona. Jag fick 100 poäng som är riktigt
bra enligt mig. Dock simulera jag hela säsongen eftersom laget man har är sjukt
och jag vill gärna lira champions league med Madrid, så kommer köra betydligt mer
den kommande säsongen.

Jag vann 32 matcher, 4 st oavgjorda & 2 förluster endast. Jag fick en målskillnad
på 90-20 som innebär att jag gjorde flest mål och släppte in minst.
Min bästa målskytt blev Hamsik på 19 mål och assistkungen blev Modric med
sina 16 assist. Casillas höll 22 hålla nollor därmed flest nollor av alla.
Hamsik vann deladskytteliga i spanska cupen med sina 4 mål också.

Jag skriver upp laget jag har efter nästa säsong då jag kör i CL, osv. Nästa lag
jag skriver om är Hannover, förhoppningsvis eller är jäkligt säker. Kan skriva att
jag har 12 raka med dem och leder Tyska Bundesliga med dem, hihi !

Snart lägger jag upp några låtar. Håll utkik !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0