FIFA12 [Milan]

Ja, jag sket i Lazio fick något flipp och tog över Milan. Enbart för att kunna
rensa truppen totalt helt enkelt. Dels har dem några roliga spelare, men de flesta
är riktigt tråkiga i och med att åldern är, så hög i laget.

Jag vann trippeln: Vann supercupen, Ligan och Italienska cupen.

Jag vann 36 matcher och spela 2 oavgjorda i ligan på 38 matcher= 110 poäng, fick
en målskillnad på 92-19= +73 . Jag spelade bara supercupen faktiskt denna säsong,
men nästa säsong blir det andra bullar i CL, för då ska jag lira hela tiden faktiskt oavsett
vilket lag jag möter, så ska jag spela !

Doumbia vann skytteligan med 32 mål på 38 matcher och det var hans debut-säsong.
Min assistkung blev Milner på 14 st, samt att Akinfeev höll nollan i 21 matcher.

Formation: 4-3-2-1 (Julgranen)

Målvakt:
Akinfeev (86)

Backar: Richards (82), Thiago Silva (89) (Kapten), Sakho (83) & Lahm (87)

Central mittfältare:
Boateng (84), Kara (82) och Milner (84)

2 släpande anfallare:
Reus (81) och Muniain (80)

Anfallare: Doumbia (84)

Bänk:
Abate (80), Vertonghen (84), Taiwo (80), Lass Diarra (82),
Khedira (82), Robinho (85 & Jordan Ayew (78)

Efter det här, så kommer jag skriva om Hannover som jag är i CL med.
Det kommer säkerligen ta ett tag innan jag uppdaterar om FIFA12 igen, men
det är för att jag har annat att tänka på samt att det kommer att ta längre tid nu,
när man ska spela i stort sett varje match!


Håll utkik kanske kommer upp om en FM karriär istället snart och annat smått
och gott. Sköt om er !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0