Fifa12 (Inter)

Ja, som ni ser är jag Inter under karriärläget "Favoritlag". Jag kände helt
enkelt att jag ville revanschera mig i och med att det går uselt i verkligheten för
laget jag följer som är från Italien.

I vilket fall som helst vann jag överlägset, med 30 poäng faktikt före Roma.
Jag kan avslöja att min defensiv har varit sjuk tack vare målvakten jag köpte in.

Formation: 4-2-3-1

Målvakt: Joe Hart (85)

Backar:
Jonathan (78), Ranocchia (81), M'bia (85), Nagatomo (78)

Defensiva mittfältare: M'vila (83) & Khedira (82)

3 Offensiva mittfältare: Oscar (78) (talang), Sneijder (89) (kapten), Assaidi (81)

Anfallare: Moussa Sow (86)

Bänk: M'biwa (78), Musacchio (79), Lass Diarra (82), Motta (81),
Coutinho (76), Álvarez (80), Pazzini (84)

Reserver: Viviano (83), Samuel (85), Kolarov (80) (skadad), Zanetti (82)
Obi (75), Mariga (75), Poli (77) & Zárate (81)

Jag är riktigt nöjd med bredden som jag har, fast finns en del gamla som jag ska sälja,
plus att 3 st lån blir förlorade. Därför var det bra att vinna ligan, så man kan dra in lite
nya spelare som håller måttet.


Jag vann 37 matcher och spelade 1 oavgjord= 112 poäng. Jga fick en målskillnad
på 87-11= +76. Jag gjorde flest och släppte in minst överlägset.

Nu ska man se Arsenal - Marseille. Skirver om matchen sen med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0