FIFA12 [Inter]

Ja, då har man lirat en säsong med mitt kära Inter från Italien.
Jag vann 3 titlar: Supercupen, ligan och Italienska cupen.

I supercupen mötte jag Milan och vann med 1-2 på bortaplan. Riktigt skönt som
innebar en bra och skön start på en framgångsrik säsong. Sedan vann jag ligan
med 19 poängs marginal före Juventus och slog Milan i Italienska cup-finalen.


I ligan skrapade jag ihop: 34 vinster och 4 oavgjorda. Vilket innebar 106 poäng,
målskillnaden blev 89-22= +67. Jag släppte in minst och gjorde flest mål också.

Min skyttekung blev Shinji Kagawa med sina 27 fullträffar och 2:a i skytteligan
hamnade min kapten Pazzini med sina 22 mål. Lite grymt att min
höger offensiva mittfältare gjorde flest mål, inte så ofta det sker faktiskt =)


Flest assist i ligan gjorde min offensiva mittfältare Renato Augusto med sina
14 assist. Ja vad ska man säga är riktigt nöjd med spelarna som levererar
så här bra i ligan.


Formation: 4-2-3-1

Målvakt: Joe Hart (84)

Backar: Maicon (85), Hummels (85), Subotic (84) & Ansaldi (82)

Defensiva mittfältare:
Serigne Kara (82) & Bender (81)

Offensiva mittfältare: Kagawa (83), Renato Augusto (84) & Milner (84)

Anfallare:
Pazzini (85) (Kapten)

Bänk: Castro (79), Ranocchia (82), Khedira (82), Alvaréz (80),
Carlos Eduaro (82), Zaraté (82), Gyan (83)

Håll utkik, efter annat smått och gått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0