FIFA12 [Hannover]

Jag vann både liga och cupen med Hannover. Jag vann ligan med 20 poängs
marginal före Bayern Munchen som fick 74 poäng. Jag vann cupen före Bayern Munchen
också, slog dem i finalen med 4-0. Zieler min målvakt har 81 gått upp från 77 och
den som jag är mest imponerad av är Gyan som gick upp till 85 från 81.
Han vann skytteligan i cupen och i ligan.
Rausch min vänstermitt blev assistkung på 20 assist. Zieler höll flest nollor av
alla målvakterna. Min målskillnad blev 95-19 och jag vann 31 matcher och kryssa 2.
Nu blir det att ta över 2-3 lag till i andra ligor, för att variera skrivanet lite mer för er.
Jag börjar med Blackburn i England, därefter tar jag över Lazio i Italien. Sedan funderar
jag på ett franskt eller ett ryskt lag att ta över också.


Håll utkik efter mer uppdateringar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0