FIFA12 [Dortmund]

Ja, nu harm an lirat en säsong med Dortmund. Jag vann dubbeln, både ligan
och cupen med andra ord. Det är andra gången jag går obesegrad i Tyska ligan,
förra gången var det ju med Hannover.

I vilket fall som helst vann jag 33 matcher och spelade 1 oavgjord på 34 matcher.
Jag fick därmed 100 poäng. Min målskillnad var 87-20= +67. Ingen i laget vann
skytteligan, men jag hade 4 st över 10 mål faktiskt, inte ofta man har det. Dem som
gjorde över 10 mål var: Barrios 17, Milner 16, Roux 14 & Reus 12.


Milner blev assistkung i alla fall på 18 assist, Weidenfeller hade flest nollor.
DOck sålde jag honom efter halva säsongen. Köpte in en 23 åring som har 83.

Formation: 4-2-3-1

Målvakt: Mihaylov (83)

Backar: Martin Kelly (77), Hummels (kapten) (85), Subotic (84) & Ziegler (80)

Defensiva mittfältare: Bender (81) och Khedira (82)

Offensiva mittfältare: Milner (84)

Yttrar: Reus (81) och Marin (82)

Anfallare: Barrios (84)

Bänk: Schmelzer (78), Yanga-M'Biwa (78), Schmiedebach (76), Gundogan (79),
Alejandro Gómez (81), Rausch (76) & Nolan Roux (79)

Ja, som ni ser ska jag förstärka bänken lite mer för att kunna rotera på
bästa möjliga vis nu när man ska lira CL. Dessutom måste jag det om jag ska
kunna vinna trippeln som är mitt mål för den kommande säsongen.

Jag kan säga att jag lirar på "legendarisk" och har gjort det i en vecka nu. Det
börjar ta sig i alla fall, vissa matcher går sisådär, men man repar sig och kommer
igen ändå. Det är i alla fall en match när man kör på den nivån om man jämn
för med FIFA11 som var alldeles för lätt på den svåraste nivån.


Dock förstår jag inte att det är en sådan skillnad på Karriärläge och turneringsläge
på FIFA12. Jag märker av en ganska stor skillnad på det faktiskt.
Dock kanske man är för van med taktikerna man har under karriärlägena.


Aja, håll utkik efter andra överraskningar eller musik. Sköt om er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0