FIFA12 [Arsenal]

Ja, nu har man lirat 1 säsong med Arsenal och man kan ju skriva att
det gick ju över förväntan. Jag fick som mål att vinna en cup och ligan.

Jag vann Trippeln. Ligan, Ligacupen och den största cupen som är F:A cupen.
Jag vann överlägset i ligan, på 38 matcher vann jag 37 och torksade bara 1.

Jag fick 111 poäng, 2:an fick bara 87 poäng. Jag fick en målskillnad på 92-23= +69
och därmed gjorde jag överlägset flest och släppte in minst också. Riktigt nöjd !


Robin Van Persie gjorde flest mål på 19 st. Wilshere som är min kapten gjorde flest assist
med sina 13 assist. Min målvakt Szczesny höll flest nollor med sina 17 hållna nollor.

Formation: 4-3-3

Målvakt: Szczesny (82)

Backar:
Sagna (83), Mertesacker (83), Vermaelen (85) & Lahm 87)

Defensiv mitt: Kara (81)

Central mitt: Ramsey (80) & Wilshere (86) (Kapten)

Yttrar:
Jesús Navas (85) & Gervinho (85)

Anfallare: Robin Van Persie (86)

Bänk:
Ansaldi (81), Lombaerts (81), Mikel (81), Khedira (82),
Marin (82), Reus (81) & Gyan (84)

Det bästa med den här säsongen är att jag har roterat mycket med laget och
därför har de flesta utvecklats mycket som Ramsey. Han började på 77 och nu har
han 80. Fast den som har varit bäst för mig är Wilshere, för han har utvecklas mest
och har gjort mycket avgörande mål. Han är bara 19 år ska tilläggas !


Jag har en hyffsad reservbänk med, men ska finslipa det ännu mer och den
skriver jag när jag är klar med min andra säsong helt enkelt.

För övrigt, kommer jag snart skriva om en FM karriär som jag är Dortmund på.
Sedan kommer jag antagligen skriva om Sevilla som jag är på en karriär på FIFA !

Håll utkik ! :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0