Torsdag

Idag har jag glassat på morgonen med sötnosen på hennes baksida och hunden (Frasse)
låg helt utslagen i värmen, haha !

Efter det tog man tåget hem, för att sedan träffa Tobbe innan våran träning och vi spelade FIFA,
drack kaffe, prata osv. Efter det gick vi ner och fick skjuts av Svante till Bottna. det är galet
långt dit, eller den bilfärden känns lång, kanske för att det är mitt ute i ingenstans, hehe.

Träningen gick ganska bra för mig, passningarna satt där dem skulle och jag löpte rätt.
Plus att man gjorde mål och det bådar gott inför Klocket matchen, eftersom jag ska vara
anfallare den matchen :)

Nu sitter jag och dricker cola, spelar NHL och dunkar Qlimax med brorsan, hehe :)
Det betyder att jag lär sova, jäkligt gott sen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0