Torsdag

Nu har man 2 mobiler. En ringer jag med och en smsar jag med,
lika bra när man inte har kontroll med abonnemanget osv. Det känns
rätt bra inför det här, plus så har man 2 st bra telefoner med bra kameror.


Idag är man skadad fortfarande efter tisdagens träning.
Därför har jag inte skrivit allt för mycket här, eftersom jag har varit ganska förbannad
och då känner jag att det är lika bra att skriva när man har smält smärtan lite, hehe !


Annars kom min flicka hit igår och åkte hem nyligen. Snällt
att komma trots att jag inte har kunnat gå osv,
men bra att hon är förstående. Det gillas starkt !


Vi såg på EL finalen igår som
jag tidigare skrev om och vi såg på 2 st bilfilmer, plus att vi såg på filmen
"Little Focker" idag. En komedi som är riktigt bra och sevärd,
den bör ni se, ni som inte har sätt den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0