Tisdag

Idag har jag tankat hem Need for speed Most Wanted och Need for speed Carbon.
Jag tycker om Need for speed spelen oerhört mycket och dessutom är man ju kung på dem, höhö !

Jag såg Real Madrid piska Almeria i helgen med 8-1 och det var riktigt
skönt att se hur vi spelade som ett lag ska göra. Sedan att vi avslutade säsongen
på det sättet kändes riktigt skönt eftersom många ser Madrid som ett defensivt lag.

Konstigt nog har Madrid gjort fler mål än vad Barcelona har och Ronaldo har gjort fler
mål än Messi i ligan, men ändå är vi mer defensiva än vad Barcelona är enligt många.

Beror på hur man ser det. Barcelona har mycket bollinnehav medan
Madrid kör mer på snabba omställningar/kontringar och går direkt på mål.
Jag tycker man ska kombinera allt det där istället, inte för mycket av något utan
man anpassar sig för motståndet, så får man se hur man ska besegra dem helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0