Sunderland

Jag är Sunderland FM och jag blev obesegrad över hela säsongen. Plus
att jag vann trippeln med dem :)

Målvakt: Joe Hart
Backar: Wallace, Toprak, Onouha och Richards
Central mittfältare: Cattermole och Henderson
Yttermittfältare: Brunt och Legear
Anfallare: Goodwillie & Gyan

Bänk: Turner, Bardsley, Dorrans, Guardado,
Ilicevic, Sessegnon & Welbeck
.


Fm
(Football Manager) är inte så lätt som ni kanske tror bara, för att jag
tog trippeln med Sunderland. Grejen är att jag har kört varje Manager spel sedan 2000
därför är det inte konstigt att jag kan mina taktiker osv. Sedan har Sunderland en rik ägare
och när man klarar målen till ett övergångsfönster, så får man extra pengar från ägarna för att
förstärka laget m.m. 2 saker till, jag orkar inte skriva min reserv bänk,
men kan lova er att den är fin också. Plus att jag förstärker laget med Gary Cahill och Jucilei,
men kan säga att det kommer mer med tanke på att jag vann trippeln och att jag inte
har fått pengarna inför nästa säsong heller :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0