Söndag

Idag blev man väckt för 5:e dagen i rad av neger grannarna.
Helvete alltså, mitt humör och allt blir lidande tack vare dem där små
råttorna som alltid ska väcka mig på morgonen allt mellan kl 5-11.
Olika tider för varje dag som de håller på. Seriöst, jag drar på Hitlermusik snart...



Aja, nog pratat om det som stör mig. Igår såg jag på Barcelona - Manchester United.
Barcelona vann med 3-1 och de vann på ett mästerligt sätt. Dock börjar man bli trött
på att de alltid får domslut med sig, så fort de ramlar och att
alla hyllar Messi som om han vore en gud. Visst han är världens bästa spelare
med Ronaldo i mina ögon, men att säga att han är den bästa genom
tiderna är befängt rent ut sagt.

De övriga som har varit bäst genom tiderna, eller som man förknippar
med den kategorin har tagit sitt land till VM-guld, eller VM/EM guld, eller har vunnit
både VM och EM. Tyvärr har inte Messi varit i närheten i landslaget som i klubblaget.
Kolla bara på senaste VM i Sydafrika. Han gjorde inte ett skit och ändå blev
han världens bästa spelare enbart, för vad han gjorde i klubblaget. Lustigt
när en sådan spelare som Sneijder vinner trippeln med klubblaget och tar sitt Holland
till VM-final inte blir nominerad som topp 3 ens. UEFA är korrupt och har säkert en
vänskap med just Barcelona enbart för att de vet att de tjänar
riktigt mycket pengar på just BARCELONA
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0