Konversation med tjejen !

David <3 Erica says:
smeka dig och hästen samtidigt dreggel

Erica says:
tyvärr är hästen död, men mig kan du smeka :D

David <3 Erica says:
ääsch då tar jag frasse (H)

David <3 Erica says:
kåt på hans svans (a)

Erica says:
jo jag vet ju det ;)

David <3 Erica says:
mhm smeka den som om det vore min kebabstång det hade känns fint
plus att stoppa upp svanstoppen i näsborren blandat med kaffe hade ju varit ännu bättre
och få hans tass med grädde på i munnen hade varit som att få en fontänorgasm
när man smeker sig själv till Lill Babs !

Erica says:
been there done that ;D  underbart!!

David <3 Erica says:
aa jo och långben pippa min morsa i förrgår medans mussepigg smekte kalle anka i rövhålet
och bumbibjörnarna körde gruppsex med powerpuff pinglorna till Pinnocchio i fredags !

Erica says:
Där hade man velat vara med :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0