Efter en "paus" så börjar jag igen.

Ja, vad ska man skriva. Just nu har jag en annan flickvän sedan 3 månader tillbaka och
spelar fotboll i Söderköping i ett "dåligt" lag som heter Österviking.
Tanken är att man ska få ett intresse eller skapa ett på något vänster från SIK (Söderköping IK)
som lirar i Div 3. Men återgår till annat som har hänt.

Jo, jag har bokat resa till Tyskland, Hamburg för att se Scooter live den 25:e Juni med
flickvännen, och mina 2 kusiner. Det kommer att bli hur grymt som helt med tanke på att vi tar bilen
ner och har med en HD-filmkamera förmodligen eller en systemkamera i vilket fall som helst.

Men annars ska man börja söka jobb och söka in till att plugga i höst.
Antagligen ska jag börja övningsköra vartefter med, får se när det blir i och med att vi bara har
"automat" man vill ju övningsköra med en manuell växelspak.

Jag kommer antagligen försöka skriva då och då plus att jag kommer lägga upp några
riktigt sköna låtar varje vecka, så håll i kuken eller tuttarna och kika in !





Från Valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0