Chillar !

Jag sitter här och chillar med Need for speed Most Wanted och lirar
på mitt karriärläge på NHL där jag spelar med Boston Bruins.

Jo, jag vet att det är nördigt av mig, men det står jag för.
Jag älskar verkligen att spela sport och bilspel framför allt när det går bra, hihi.

Annars lyssnar jag på Qlimax som är en Hardstyle/Hardcore event i Holland.
Dit måste jag nästa år alltså, förmodligen blir det så också. Jag har pratat med
kusiner och vänner om det. De flesta verkar sugna på att följa med och röja där.

Det bästa med det är ju at tdet inte är dyrt och att det bjuds på skön musik som
man bara blir glad över att höra. Plus att det lär vara ett sådant drag där och
vilken upplevelse det kommer att bli bara att vara där, mums ! :)

Ne, nu ska jag nörda lite och äta innan jag ska sova. Ciao...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0