Måndag

Idag har jag varit halvsjuk hela dagen. Jag har fått en jävla halsbränna
och snorar ganska mycket. Jag kan ha feber fortfarande eller, så känns det bara
som det eller något.


Ikväll har jag umgåtts med 2 st polare och lirat lite FIFA. Det är lite skrämmande
hur ett spel kan få en att bli galet förbannad och allmänt sur på det mesta. Haha,
kan tänka mig att det är kul för dem andra när någon blir sådär. I alla fall jag tycker
det om någon polare till mig blir helt ursinnig när man spelar, hehe !

Nu inatt lirar Vancouver - Boston möjligtvis en avgörande match eller, så
kanske Boston vinner och då blir det en riktig avgörande match eftersom
att det blir 3-3 i matcher om Boston vinner ikväll och det är bäst av 7.

Jag hoppas på Boston inatt som vanligt, men man vet aldrig.
Alltid kul när en finalserie är lång, så man kan njuta lite extra av
en jäkligt bra hockey som spelas av 2 grymma lag som gör att finalserien är
värd att kolla på och kanske minnas som en av de roligaste finalserierna man har kollat på.

GO BRUINS !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0