Lördag

Började dagen med att spela match utan att äta och sömnbrist var ett faktum. Haha
kändes som att jag sprang i tomma intet ungefär. Vi fick 2-2 med en man utvisad,
dock var vi galet nära ett 3-2 mål. Tyvärr missade våran anfallare sitt friläge mot
deras målvakt i sista minuten och därför blev det 2-2.

Sedan kom jag hem och gjorde mat för att jag var äckligt hungrig, så efter att
jag har käkat upp min goda mat då lade jag mig och sov till 19:15 ungefär. Riktigt
skönt med några timmars sömn faktiskt.

Om 12 dagar är jag i Hamburg, om 13 dagar ser jag på Scooter live
med tjejen och mina 2 kusiner. Jag börjar bli rastlös och ivrig ungefär som ett
litet barn känner jag mig faktiskt. Hehe, lite roligt känns det ändå fast
man bara vill ha den helgen nu. Längtar !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0