Boston - Vancouver

Matchen slutade 4-0 till Boston.

Där med har Boston vunnit Stanley Cup med 4-3 i matcher. Grattis !
Ett stort grattis för den uppsvisning de visade upp först och främst på sin
hemmaplan, plus den här matchen som var helt makalös bra av dem.
Dock ska en snubbe ha den största elogen och det är Tim Tomas. Vilken sjuk målvakt
Visst, jag har sätt många galna målvakter, men han och Hasek tar banne mig priset som de
2 värsta målvakterna jag har sätt och det menar jag. Det sjuka är att Tim Tomas har spelat
i Aik här i Sverige, haha det låter lite små sjukt faktiskt men så är det :)


Nu kollar man på pris utdelningen och jag ryser nu när de bär på bucklan och skriker.
Plus att trycket från Vancouver supportrarna inte gör det sämre, yyyyf asså !

Fatta känslan at tvinna på bortaplan ändå, men sjukast skulle vara att vinna
på sin hemmaplan skulle jag tro. Fatta hur galna alla supportrar skulle bli,
hehe blir lite små pilsk bara jag tänker på det (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0