Boston - Vancouver

Matchen slutade 8-1 till Boston.

Det här är den värsta jävla uppvisningen jag har sätt inom hockeyn sedan vad jag kan minnas.
Tomas, målvakten var helt underbar idag. Fy fan, blir inte han utsedd till den
bästa hockeymålvakten, så är det banne mig stört.

Överlag spelade Boston ut Vancouver totalt, målvakten var stabil, alla kämpade för alla,
de gjorde 2 underläges mål mot ett lag som har varit bäst i "powerplay" under hela Stanley cup.
Dessutom lyckades Boston göram ål i powerplay idag som de inte har lyckats lika bra
med under Stanley cup.

Nu väntar jag på spänning till torsdagsnatten och jag hoppas Boston sätter dit dem igen.
Det är kul med underdogs som slår de favorittippade och aa de flesta håller på Cancuck,
så därför skriver jag GO BRUINS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0