Torsdag

Idag sov jag ruskigt skönt, men gick upp vid 12 hugget för att förbereda
mig för fotbollsträningen som skulle vara ikväll. Dock visade det sig att knappt
5 pers ksulle träna idag, så jag tog saken i egna händer och fixade så man fick spela
med grabbarna. Det var riktigt kul som fanligt fast att det ösregnade verkligen, men vi
fortsatte ändå spela trots hagel, osv. Riktigt skönt att få glidtackla i det våta
gräset och känna att man lever, hehe.

Efter det har jag inte gjort, så himla mycket faktiskt mest fixat med min youtubekanal.
Det är riktigt bra låtar där nu, hihi. Dem 3 HardBass klippen jag lade upp nyss finns
där bland annat, men rekomenderar att checka min kanal som är http://www.youtube.com/user/Bloggnyllet?feature=mhee#p/c/5DE1229655A94AD3/167/PPDMVPeP4g8

Jag skriver mer imorgon, håll utkik gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0