Tisdag

Idag sov man ut rätt ordentligt och det var sjukt skönt som vanligt.
Efter det förberede jag mig för att sparka boll med polarna kl 18:00.
Det var riktigt kul osm vanligt och det är skönt att passningar, skott, nickarna
sitter som det ska eftersom att höst-säsongen har börjat nu, så nu blir det
hårdträning framöver :)

Just nu sitter jag och ser på Bayern Munchen - Milan och det står 1-1.
Bayern har fört spelet och förstjänar att göra 2-1 faktiskt. Dock är det skönt att
se Zlatan göra mål igen, det är bra för Sverige om han är i form till landskamper.

Efter matchen som ja gser, så ska jag spela, chilla och sova rätt skapligt.
Jag ska upp innan halv 12 imorgon, för att laga lite gröt så att jag får en
bra frukost innan man kör lite styrka och kanske springer något varv.

Hoppas ni har en bra tisdag och jag bjuder på en skön låt också :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0