Söndag

Idag har man sovit ut ganska ordentligt, skönt och efterlängtat. Sedan bestämde
jag mig för att börja göra lite mer nytta helt enkelt och då började jag med att träna
styrka och ska ta en promenad om ett tag förmodar jag. Jag tänkte springa,
men det kan jag göra imorgon istället.

Jag har skrivit ner en hel del mål som jag ska uppnå med det här halvåret
som är kvar av året. Det är om: personliga saker, mitt intresse, lite om jobb.

Jag ska göra allt för att klara av dem och, sedan om man ej gör det.
Då får man se till att fixa det helt enkelt när man skriver om sina mål för nästa
år när det året kommer helt enkelt.


Ikväll ska jag se på Copa América finalen som är mellan Uruguay - Paraguay.
Jag tror på att Uruguay vinner över Paraguay dem har ett mycket bättre lag, plus
att Paraguay inte har vunnit efter 90 min någon gång i detta Copa América.
Låter lite sjukt, men sant och dem är i final ändå, haha !

Skriver om matchen senare, ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0